دکتر بن فورمن
دوره تخصصی تربیت مربی کودک
با تدریس دکتر بن فورمن همراه با مترجم همزمان
- آخرین ویرایش: 12 ژانویه 2024
- 22:59
- 11 دیدگاه
اطلاعات دوره تخصصی تربیت مربی کودک
- تاریخ
۲۷، ۲۸ و ۲۹
آذرماه ۱۴۰۲
برگزار شده
- ساعت
9:00-12:00
13:00-17:00
- ظرفیت
- ظرفیت نامحدود
- مشاوران و روانشناسان
- معلمان و مربیان
- والدین و سایر علاقمندان
- ضمیمه ها
- گواهی معتبر دوره به زبان اصلی از موسسه هلسینکی
- کتاب راهنمای دوره به زبان فارسی
- هزینه
3.300.000 تومان
2.400.000 تومان
با 25٪ تخفیف
امکان پرداخت اقساطی
- نوع جلسه
آفلاین
معرفی دوره تخصصی تربیت مربی کودک
دکتر بن فورمن؛ روانپزشک فنلاندی از پیشگامان درمان فشرده راه حل محور و فارغ التحصیل مرکز میلتون اریکسون و از چهره های ارزشمند بین المللی مربیگری کودک محسوب می شوند.
ایشان مدلی برای مربیگری کودک مبتنی بر رویکرد راه حل محور مطرح کردند که مورد تایید انجمن جهانی درمان راه حل محور است و در این دوره تخصصی به توضیح کامل گام های ۱۵گانه مهارت آموزی والد – کودک راه حل محور می پردازند.
شرکت در این دوره تخصصی به همه مربیان، معلمان، والدین، روانشناسان و مشاوران علاقه مند حوزه کودک و نوجوان توصیه می شود.
خرید کل دوره با ۲۵٪ تخفیف
پرداخت اقساطی دوره تخصصی تربیت مربی کودک
الگوی ۱۵ گام مهارت آموزی والد - کودک
- گام اول؛ تبدیل مشکل به مهارت:
- به جای تمرکز بر این که مشکل چیست لازم است بدانیم کودک چه چیزی را نیاز دارد که بیاموزد.
- گام دوم؛ توافق بر سر مهارت:
- از کودک سئوال میکنیم که تمایل دارد چه مهارتی را بیاموزد و در صورت لزوم می توانیم مهارتی را پیشنهاد بدهیم.
- گام سوم؛ انتخاب نام برای مهارت:
- هرگاه توافق بر سر مهارت صورت گرفت لازم است نام آن مهارت را مشخص کنیم. نام میتواند یک نام جالب یا حتی عجیب باشد.
- گام چهارم؛ جستجوی مزیت ها:
- در این مرحله برای افزایش آگاهی کودک میتوانیم سئوالاتی چون: "چه چیزی میتوانی از این مهارت بدست آوری"، "این مهارت چه سودی برای تو دارد" استفاده کنیم.
- گام پنجم؛ انتخاب یک موجود نیرومند:
- از کودک درخواست میکنیم یک موجود قوی که میتواند او را کمک کند تا مهارت مورد نظر را بياموزد، مشخص کند.
- گام ششم؛ انتخاب حامی:
- به کودک جهت تقویت مهارت مورد نظر، فرصت داده می شود تا حامی خود را مشخص کند. حامی میتواند یک عضو خانواده یا هر شخص دیگری باشد.
- گام هفتم؛ ارتقای عزت نفس:
- این کار برای بالابردن انگیزه و تلاش کودک صورت میگیرد و میتوانیم از سئوال: "آیا فکر میکنی میتونی این مهارت رو یاد بگیری؟" استفاده کنیم.
- گام هشتم؛ جشن تغییر:
- از کودک میپرسیم: "وقتی مهارت مورد نظر رو یاد گرفتی، دوست داری چطور این موفقیت رو جشن بگیری؟".
- گام نهم؛ به نمایش گذاشتن مهارت:
- در این مرحله شرایط اجرای مهارت را برای کودک مشخص میکنیم که به صورت ایفای نقش میتواند صورت پذیرد.
- گام دهم؛ اعلام همگانی یادگیری مهارت:
- در صورت موافقت کودک میتوانیم افرادی را در جریان یادگیری مهارت جدیدش قرار دهیم. این آگاه سازی نقش حمایتی و پشتیبانی دارد.
- گام یازدهم؛ تمرین کردن برای کسب مهارت:
- ضرورت اجرا و تمرین جهت کسب مهارت باعث می شود تا مربی، والد یا همراه کودک در تعامل با وی ایده هایی را آزمایش کنند.
- گام دوازدهم؛ فراموش کردن تمرین مهارت:
- به طور عمدی از اصطلاح فراموش کردن استفاده میکنیم چون این موضوع کاملا طبیعی است و کافی است ضرورت تمرین و یادگیری را به وی یادآوری کنیم.
- گام سیزدهم؛ جشن گرفتن و تشکر از حامی:
- زمانی که از تسلط به مهارت اطمینان پیدا کردیم، میتوانیم با اعلام همگانی، کودک را در جشن گرفتن به سبک ویژه خودش همراهی کنیم.
- گام چهاردهم؛ آموزش مهارت کسب شده به کودکی دیگر:
- یک راه بسیار موثر برای تقویت مهارت جدید کسب شده این است که به کودک فرصت آموزش آن به دیگران را بدهیم.
- گام پانزدهم؛ برنامه ریزی برای مهارت بعدی:
- همیشه یادگیری مهارت جدید برای کودکان تجربه ای خوشایند است و به اعتماد و عزت نفس آنها کمک میکند.
ارسال اطلاعات برای دریافت مدرک
بعد از این که توی دوره تخصصی تربیت مربی کودک ثبت نام کردی. می تونی با وارد کردن اطلاعات خودت و ارسالش برای ما مدرک معتبر بین المللی کارگاه رو دریافت کنی.
- مدرک بعد از دوره و به زبان انگلیسی از موسسه هلسینکی صادر میشه
- لطفا اطلاعات صحیح وارد بشه چون امکان تغییر وجود نداره
- نام و نام خانوادگی و نام پدر انگلیسی نوشته بشه